I Follow...

Jika engkau memandang segalanya dari Allah, yang menimpakan ujian, yang menjadikan sakit mu, yang membuatkan keinginan mu terhalang, serta menyusahkan hidup mu, pasti Dia akan damaikan hati mu kerana masakan Allah sengaja mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yang sia-sia. Bukan Allah tidak tahu deritanya hidup mu, retaknya hati mu, tetapi itulah yang Dia mahu kerana Dia tahu hati yang sebeginilah yang selalunya lebih lunak dan mudah untuk dekat dan akrab dengan-Nya. Ya Allah, jadikanlah aku penyabar dan bersabar dengan setiap dugaan Mu.... Ya Allah, bantulah aku untuk mengingati-Mu... bersyukur kepada-Mu dan beribadat dengan baik kepada-Mu...amin ya Rabbal-'alamin...
"Erti hidup pada memberi..."

Rabu, 3 Jun 2015

JuicePresso Longevity Booster

Tak lama lagi kita dah nak sambut bulan Ramadhan.
Macam biasa, bulan Ramadhan nanti akan wujudlah macam-macam resepi yang kengkadang kita tak terfikir pun. Betul tak?

Haa sempena nak sambut bulan Ramadhan ni Sue nak share satu resepi jus sedap lagi segar terhasil daripada buah-buahan segar untuk santapan semua.

Cuba jangan tak cuba tau...pasti sedap!
Rugi tak cuba. Jimat sikit belanja untuk beli jus kan.

Dengan JuicePresso Coway semuanya mudah. Semudah dihujung jari je kan...

Catat Ulasan

Cari Blog di sini

Anda Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...